.

.

torsdag 5 april 2012

Underbart! =)

  • Äntligen börjar jag bli frisk! Underbart! =) 
  • Har testat min nya kamera o bilderna blir faktiskt riktigt bra. Underbart! =) 
  • Buster har varit hos veterinären idag o de sa att han inte behöver opereras. Underbart! =) 
  • Har fått ett paket från Kristinas scrapbooking idag. Underbart! =)

Ja, ni ser ju att dagen har varit UNDERBAR! =)  =)

Blev så pysselsugen när jag såg alla fina grejer från Kristinas, så jag var bara tvungen att slänga ihop ett litet kort:



Här kommer några testbilder med nya kameran:







Jag älskar att fota blommor, växter o annan natur. Helst närbilder. Buster o Lillen har jag ju också tagit en del foton på kan jag erkänna. =)

Glad Påsk!!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Ville titta in och önska dig en
    Glad Påsk!
    Vilken kamera så fina bilder förstår att
    det blir mycket plåtat nu :-)
    Härligt kort....
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  2. Åhhh, vad mycket fint du har gjort! Och grattis till nya kameran - riktigt fina bilder!!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  3. Väldigt snyggt kort & jättefina bilder!
    Kul med ny kamera :)
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera