.

.

tisdag 26 juni 2012

Tävling hos Nettan

Hos Nettan - scrapbooking4you pågår just nu en skisstävling. Det är efter denna skiss som man ska skapa:



Jag har gjort 3 (!) bidrag. Kan ni tänka er, jag som har så svårt att skapa efter en skiss. =)
Ni får bara se 2 bidrag idag, då jag gärna vill ge bort det tredje först. Det tredje visar jag nog på torsdag el. fredag. Jag har skapat m en, för mig, ny teknik, så glöm inte att kika in här. =)

Här kommer de två första bidragen:




Det pågår också en annan tävling hos Nettan under juni och juli. För varje kommentar man lämnar i deras blogg, så får man en lott och har chansen att vinna ett hemligt paket. 

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll! =)
Kram

1 kommentar:

  1. Hej!
    Så fina bidrag du gjort och hela 3st...inte illa.Håller tummarna för dig!
    Tack,för titten och hälsningen hos mig.
    Kram!

    SvaraRadera