.

.

torsdag 28 november 2013

Bilder från hästhagen...

Idag har jag varit ute och fotat lite i hästhagen. Av 100 bilder blir ju ungefär 10 bra, så man får vara tålmodig. Djur är verkligen inte lätta att fota. De gör ju inte riktigt alltid så som man tänkt sig! =)


Synd att det är en pinne i vägen här, men den går ju att 
photoshopa bort (Om man orkar hålla på med sånt =))



De två bilderna här ovanför är inte riktigt så som jag hade velat ha dem. 
Hade velat ha lite mer skärpa i bilden, men jag gillar ändå hur ljuset faller på Loke.













Hoppas ni får en fin em/kväll! =)

Kram

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt väder! Fina bilder på finaste hästen. Här är det storm, snöblandat regn och glashalt.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att du kommit igång att blogga igen!
    Min blogg gick ju också i ide, men nu äntligen har jag lyckats få upp ett inlägg!
    Vilka fina bilder du har tagit och vilka fina julkort du har knåpat ihop!
    Måste försöka ses snart, var ju evigheter sen....
    Kram Therese

    SvaraRadera