.

.

fredag 30 december 2011

10 i topp x2

Började att titta igenom alla kort jag gjort under året för att hitta några extra fina till min lilla "10 i topp"-lista, men det slutade med att jag får göra en jul-lista o en för resten av året. =)

Här kommer min 10 i topp-lista julspecial:











Här är min andra 10 i topp-lista:











Jaha, det här var mina små listor. 
Det var väldigt kul att gå igenom alla bilder 
o kolla på alla alster man gjort under året. 
Många hade jag tom glömt bort att jag gjort...

Hoppas ni får en bra helg!
Gott Nytt År!!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig 10 i topp-lista :)
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Jättefina pyssliga saker du gjort!!! Hoppas vi kan träffas och pyssla ihop något under kommande år, ha en toppenkväll och fira in det nya året ordentligt! Kram Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Jättefin lista du har satt ihop. Jag tycker verkligen om Gorjussflickorna :)
    Gott Nytt År!
    Anna

    SvaraRadera