.

.

tisdag 13 december 2011

Nu är julkorten klara!

Det är både skönt o lite vemodigt när alla julkort är färdiga. Har ju knåpat med julkorten sedan i somras o nu först har jag kommit in i det o fått lite flyt. Nu ska det bara bestämmas vem som ska få vilket, skriva nån fin liten rad o hitta allas adresser. I år blev det förresten 77st julkort! Är nog rekord tror jag! =) Här är de sista:


 På detta kort o på nr 2 o 3 har jag använt samma 
papper. Det kan man ju inte tro. Snögubbarna är 
framsidan o det beige pappret är baksidan,
 som jag stämplat lite snöflingor o en ängel på.





Glad Lucia! =)
Kram


4 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är en härlig känsla att vara klar med julkorten. Jag har gjort lika många jag tror jag. Startade också i somras och är faktiskt trött på dom nu. Dina kort är så fina. Ha en mysig Lucia. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du har varit!! Själv har jag ingen aning om hur många julkort jag egentligen har gjort... Men många blir det när man började i somras!!

    Gillar dina kort, jättefina!

    Fortsatt trevlig Lucia!

    Kram Lindha

    SvaraRadera