.

.

fredag 9 december 2011

Bloggcandy + ljus

Ni missar väl inte att det är sista dagen för min bloggcandy imorgon? Bloggcandyn håller på till 23:59. På söndag drar jag en vinnare, så håll utkik. =)

Några bilder på mina små ljus som jag fixade till för ett tag sedan:

Har nu också dekorerat fatet med mossa, 
enris o några små snöflingor.

En liten hjärtancharm.

 Visst är denna stämpel fin?


 Adventsljusstaken för i år. Hittade ett gammalt fat 
i mina gömmor, som jag satte en spets på.

Har stämplat siffror på ljusen o satt på små charms på dem.
Detta ljus fick en liten stjärna.

2:an fick en snöflinga.

3:an en nyckel.

Fjärde ljuset fick ett hjärta.

Hoppas ni har en mysig kväll o akta så ni inte blåser bort! =)
Kram


3 kommentarer:

  1. Vilka fina ljus!! Kul när man kan hitta nåt "gammalt" fat som går att piffa upp med enkla medel!

    Hoppas du får en härlig 3:e advent på andra sidan sjön!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  2. Så vackra dina ljus är. Där har du flera julklappar klara.Här stormar rejält och strömmen försvann flera timmar i dag. Hoppas det lugnar sig till imorgon. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. änglaljuset är helt fantastiskt!!
    de andra ljusen är oxå jättefina!!

    SvaraRadera