.

.

söndag 11 december 2011

Vinnare i bloggcandyn!!!

Då har jag dragit en vinnare i min bloggcandy! =) Innan jag berättar vem vinnaren är så vill jag passa på att tacka alla som varit med. Kul att ni blev så många! =)
Men här kommer det som alla väntar på....

Vinnaren är:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Annika (drömmen om 11 barn)

Stort GRATTIS till dig! =) 

Men det tar inte slut här... Eftersom det snart är jul så känner jag mig lite extra givmild, så jag har bestämt mig för att lotta ut 2 småvinster också! =)

Vinnaren till småvinsterna är:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Josefine Skapar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Malin

Grattis till er också!
Maila mig era adresser inom en vecka,
annars drar jag nya vinnare nästa söndag.

frida_ggustavsson@yahoo.se

Hoppas alla har haft en mysig helg!
Kram

4 kommentarer: