.

.

torsdag 8 december 2011

Deltävling 3 hos Scrapgalen

Då var det dags för deltävling 3 i Scrapgalens adventsutmaning. Man ska skapa ett kort eller en LO med jultema efter denna skiss o får inte använda de traditionella julfärgerna grön, röd, brun eller guld.



Jag gillar inte att skapa efter en skiss, då det aldrig blir bra. Först tänkte jag inte vara med i utmaningen, men det är ju ändå lite kul att utmana sig själv, så jag ändrade mig. =) Här är resultatet:


Detta papper från Maja Design är ju så gulligt. Är på väg att bli en ny favorit. =)

Igår var jag på en jättemysig liten julpyssel-kväll med mina underbara arbetskamrater! Väldigt trevligt! Glögg o pepparkakor med Fias mögelostkräm, inledde kvällen. Vi stod ute i snön o bara mös! Sen blev det pyssel. Jag virkade lite. Vet inte vad det ska bli än, så det blir en överraskning för oss alla. =) Kanske får ni se resultatet här sen... Därefter blev det lite julmat. Fia hade gjort egen rödbetssallad, köttbullar o tomtegröt. (Hur orkar hon????) Superduper gott! Kvällen var hur trevlig som helst o jag hoppas att detta blir en återkommande tradition. 

Oj, vad tiden går fort! Dags att åka till jobbet snart. 
Hoppas ni alla får en fin dag! =)
Kram

3 kommentarer:

  1. Jättefin tolkning av skissen. Själv lyckades jag inte få till något med den. Ha en bra helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. jättefint kort, bra tolkning på skissen!! :)

    SvaraRadera